Модуль 10. Рефлексія.



        Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме- активізація визначених функцій педагогічного процесу потребує переосмислення ролі та функцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання передбачають пріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функцій педагога. Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом, радником учнів.Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвитку їх особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблеми і приймати рішення.
         Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії. 

Немає коментарів:

Дописати коментар